Bazar araşdırması

Bazar araşdırması, rəqabət şəraitində bazar davranışı üçün strategiya və taktikalar hazırlamaq üçün məlumat bazası yaradan marketinqin əvəzolunmaz vacib elementidir. Bu tədqiqatın mahiyyəti bazarın keyfiyyət və kəmiyyət təhlilidir, məqsədi isə bazarın potensial ölçüsünü müəyyənləşdirmək, məhsul və xidmətlərə mövcud tələbatı, rəqabət səviyyəsini və rəqabət mühitinin xüsusiyyətlərini öyrənməkdir.

 

İlk Bazar araşdırması cəhdlərinin 20-ci əsrin birinci rübündə edildiyi düşünülür. Bu gün bu proses elmi əsasa qoyulub və dünyanın hər yerindən alimlər tərəfindən yaradılan  metodların istifadəsini əhatə edir.

Araşdırılacaq bir neçə cəhət var : Bu, ilk növbədə, təchizatçı qiymətlərini , tələb və təklif nisbətini özündə cəmləşdirən bazar məlumatlarıdır (tədqiqat üçün bu cür məlumatların bir neçə müstəqil mənbədən müxtəlif formatlarda toplanması vacibdir).

Bundan əlavə, bazar araşdırması bazar seqmentləşdirilməsinin öyrənilməsini əhatə edir (vacib bir xüsusiyyətə (və ya bir neçə xüsusiyyətinə görə – alt coğrafi, cinsi, demoqrafik və s.) Yaranan alt qruplara bölmək). Nəhayət, tədqiqatın ən vacib obyekti bazar tendensiyaları – mövcud tendensiyalar, statistik məlumatların təhlili və inkişaf perspektivləri.

Marketinq araşdırmaları və bazar araşdırması eyni maddənin iki tərəfidir.

Mütəxəssis olmayan insanlar marketinq araşdırmalarını və bazar təhlilini tez-tez bir səviyyəyə qoysalar da, bu tamamilə düzgün deyil: bazar təhlili marketinq prosesi ilə birbaşa əlaqəli deyil və ayrıca bir tədqiqat kateqoriyasıdır.

Bununla yanaşı, eyni zamanda, belə bir analiz, hədəf istehlakçı auditoriyası, ehtiyacları və üstünlükləri, etibar sahəsi və potensial istehlakçıların alış prosesinin müxtəlif mərhələlərində davranışı ilə əlaqəli suallara cavablar da verir.

Think Wise biznes konsaltinq şirkəti 2015-ci ildə devalvasiya ilə bağlı  ölkədə qeyri stabil vəziyyət hökm sürdükdə bir çox şirkətin bazar göstəricilərini daim izləməsi zərurəti yarandığı bir dövrdə yaradılan peşəkar bir komandadır.

Bu gün şirkətin portfoliosuna Azərbaycanın  və qonşu ölkələrin əsas bazarları ilə əlaqəli çoxsaylı tədqiqatlar  aparmışdır. Tikinti materialları bazarının araşdırılması daxil olmaqla , neft və qaz bazarının, müxtəlif sənaye sahələri üçün avadanlıq bazarının, FMCG bazarının, Azərbaycandakı  hipermarketlərin və ticarət mərkəzlərinin, süd bazarının və digər əmtəə bazarlarının tədqiqatları daxildir.

Bazar araşdırmasının nədən asılıdır ?

Bazar araşdırılmasının  aparılmasının dəyəri bir çox parametrlərdən asılıdır:

Bizdən bazar araşdırması necə sifariş etmək olar ?

Əgər suallarınız qalıbsa və ya bizim xidmətimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə, o zaman əlaqə forumunu doldura ya da bizə zəng edə bilərsiniz.